Четвер, 09.05.2024, 20:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

ЗОШ І ст. с. Мислині Горохівський р-н. Волинська обл.

Педагогічна робота

Засідання педагогічної ради
№6 від 31 серпня 2012 р. в ЗОШ І-ІІ ст. с. Мислині відбулося засідання педагогічної ради.
На засідання педагогічної ради виносились такі питання :
1. Про підсумки роботи педколективу у 2011 -2012 н.р. та завдання на 2012 -2013 н.р. (доповідь директора школи)
2. Обговорення та схвалення річного плану роботи школи на 2012 -2013 н.р.
3. Про розподіл тижневого навантаження педпрацівників школи
4. Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 -го класу ЗОШ І ст. с. Красів у 2012 -2013 н.р.


№ 7 від 22 листопада 2012 р. в ЗОШ І-ІІ ст. с. Мислині відбулося засідання педагогічної ради у формі круглого столу з елементами тренінгу та дискусії.
На засідання педагогічної ради виносились питання : Шляхи формування ключових та предметних компетентностей школярів.
Засідання педради відбулось за планом:
1. Компетентність як педагогічне явище. Шляхи формування компетентностей.
2. Компетентність особистості – інтегрований компонент навчальних досягнень учнів.
3. Формування ключових компетентностей учня початкової школи
4. Формування і розвиток читацької компетентності школярів
5. Комунікативна компетентність на уроках іноземної мови
6. Методи та форми набуття компетенції учнями при вивчені географії, біології, хімії
7. Використання інтерактивних технологій для розвитку для розвитку та формування ключових компетентностей при вивченні мови та літератури
8. Сучасні підходи до оцінювання інформованості ключових компетентностей.
Компетентний випускник сучасної школи Для дискусії виносились питання:
1. Компетентність - це результат чи процес навчання?
2. Чи можна поставити знак рівностями між знаннями, уміннями, навичками і компетентностями?
3. Чи формує ваш предмет всі компетентності? Чи надаєте перевагу окремим видам?
4. Який зв'язок між принципом наступності і формуванням життєвих компетентностей?
5. Для чого учителю потрібно знати про три рівні сформованих ключових компетентностей?
6. Чи забезпечить технологія інтегрованого навчання та принцип між предметних зв’язків формування життєвих компетентностей школярів?
7. Які сучасні інноваційні технології навчання найбільше впливають на досягнення такого результату навчання як компетентність?